Sastanak Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta i Ureda pravobraniteljice za osobe s invaliditetom
Sastanak Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta i Ureda pravobraniteljice za osobe s invaliditetom
Sastanak Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta i Ureda pravobraniteljice za osobe s invaliditetom
Na inicijativu Pravobraniteljice za osobe s invaliditetom, dana 24. ožujka 2021. godine održan je sastanak predstavnika Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta i Ureda pravobraniteljice za osobe s invaliditetom putem ZOOM aplikacije na temu nedostatka stručnjaka u području rehabilitacije i obrazovanja djece/učenika s teškoćama u razvoju.
Potaknuti iskustvima i teškoćama s kojima se susreću roditelji djece s teškoćama u razvoju zbog nedostatka stručnjaka iz područja rehabilitacije, kao i institucije koje se prilikom zapošljavanja edukacijskih rehabilitatora susreću s njihovim nedostatkom na tržištu rada te medijskim natpisima o smanjenju upisne kvote logopeda u odnosu na prošlu akademsku godinu organiziran je sastanak s ciljem utvrđivanja razloga navedenim stanjima te mogućim rješenjima. Dekanica Edukacijsko rehabilitacijskog fakulteta, izv. prof. dr.sc. Snježane Sekušak Galešev te voditeljice Studija Logopedije i Edukacijske rehabilitacije, prof. dr.sc. Mirjane Lenček i doc. dr.sc. Sonje Alimović upoznale su nas sa svim okolnostima rada na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu i upisnim kvotama po studijima kao i svim aktivnostima koje su tijekom proteklih godina poduzimali kako bi se povećao broj studenata. Dogovorene su daljnje aktivnosti u svrhu poboljšanja uvjeta za obrazovanje i uključivanje stručnjaka koji se obrazuju na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu.
Obzirom da su edukacijski rehabilitatori, logopedi i socijalni pedagozi značajan čimbenik kvalitete obrazovanja i rehabilitacije djece/učenika s teškoćama u razvoju, razmatrale su se mogućnosti prevladavanja njihovog nedovoljnog broja racionalnijim korištenjem postojećih resursa.
Tijekom sastanka također se razgovaralo i o mogućim oblicima edukacije nastavnika u ustanovama visokog obrazovanja na temu podrške i prilagodbe u radu sa studentima s invaliditetom, razumijevanja njihovih teškoća i senzibilizacije za potrebne prilagodbe.