Predstavljanje programa obuke osoba s invaliditetom u području digitalnog marketinga

Predstavljanje programa obuke osoba s invaliditetom u području digitalnog marketinga

13. rujna 2024.Kategorije: Novosti

Projektni partneri koji provode projekt DI-MARC organizirali su 11. rujna 2024. godine okrugli stol tijekom kojeg su predstavljeni edukacijski programi razvijeni s ciljem razvoja digitalnih kompetencija osoba s invaliditetom. Okrugli stol održan je u Beogradu, a putem online platforme pratio ga je i Mario Burek, savjetnik iz Područnog ureda Pravobranitelja za osobe s invaliditetom u Osijeku.

Projekt DI-MARC provode Institut ekonomskih nauka Beograd (Srbija) kao voditelj projekta te devet projektnih partnera iz Srbije, Hrvatske i Crne Gore: Regionalna agencija za razvoj i europske integracije, Beograd (Srbija), Udruženje osoba sa invaliditetom Beograd (Srbija), Jaglac – udruženje osoba sa intelektualnim teškoćama, Orahovica (Hrvatska), Centar za poduzetništvo, Osijek (Hrvatska), Poduzetničko – razvojni centar Općine Erdut (Hrvatska), Općina Erdut (Hrvatska), MAMM, Nikšić (Crna Gora), Udruženje mladih sa hendikepom Crne Gore, Podgorica (Crna Gora) i Općina Kotor (Crna Gora.). Projekt se provodi se od 1. listopada 2023. do 30. rujna 2025. godine, a odobren je kao jedan od najbolje ocijenjenih projekata u području zapošljavanje i socijalne inovacije okviru visoko konkurentnog natječaja 2022 SOC-INNOV Europskog socijalnog fonda plus, koji je otvoren i zemljama kandidatkinjama za članstvo u Europskoj uniji.

Projekt DI-MARC usmjeren je na korištenje digitalnih tehnologija za poboljšanje uključenosti, odnosno poboljšanje digitalnih marketinških kompetencija i vještina osoba s tjelesnim invaliditetom za rad na daljinu (remote work). Rad na daljinu nudi izniman potencijal za zapošljavanje osoba s invaliditetom za koje i dalje postoje brojni izazovi na tržištu rada, između ostalog i nedostatak digitalnih vještina potrebnih za zapošljavanje, kako na tradicionalnom tržištu rada tako i na udaljenim digitalnim radnim platformama (Upwork, Freelancer, Fiverr). Stoga, cilj projekta je unaprijediti kompetencije osoba s invaliditetom provodeći prije svega procjenu razine njihovih postojećih vještina i kompetencija te slijedom rezultata inicijalne procjene izradom i provedbom programa obuke za izgradnju i poboljšanje vještina i kompetencija potrebnih za rad. Područje digitalnog marketinga odabrano je kao primarno zbog značajnog povećanja potražnje za poslovima u ovom području na udaljenim radnim platformama te činjenice da su mogućnosti zapošljavanja osoba s tjelesnim invaliditetom iznimno velike upravo u području digitalnog marketinga.

Okrugli stol održan 11. rujna 2024. godine okupio je projektne partnere, predstavnike organizacija osoba s invaliditetom, donositelje odluka i stručnjake iz različitih institucija te freelancere koji se bave digitalnim marketingom. Tijekom okruglog stola predstavljen je edukacijski program za područje digitalnog marketinga, uključujući strategiju, marketing na društvenim mrežama i marketing sadržaja. Program je izrađen na temelju detaljne analize trenutnih kapaciteta, interesa i potreba osoba s invaliditetom koje su sudjelovale u istraživanju (gotovo 400 sudionika iz tri države) te bi njegova uporaba budućim polaznicima trebala omogućiti stjecanje potrebnih vještina i znanja za uspješan rad u digitalnom okruženju.

Uz predstavljanje programa i dosadašnjih rezultata projekta, sudionici okruglog stola su raspravljali o izazovima i mogućnostima koje osobe s invaliditetom imaju u području digitalnog marketinga, kako u sklopu samog projekta, tako i nakon njegovog završetka, u odnosu na planirane rezultate.

Pravobranitelj za osobe s invaliditetom pruža aktivnu podršku u provedbi pojedinih projektnih aktivnosti te prati rezultate projekta koji će omogućiti ravnopravno sudjelovanje osoba s invaliditetom u digitalnom okruženju te im pružiti priliku za profesionalni razvoj i uspješnije uključivanje na tržište rada.

Podijelite ovu objavu s drugima: