25 godina rada Kuće „Bl. Alojzija Stepinca“ u Brezovici

U nazočnosti brojnih domaćih i međunarodnih gostiju, 15. listopada obilježeno je 25 godina rada Caritasove Kuće u Brezovici. Pokrovitelji su bili Pravobraniteljica za osobe s invaliditetom i Gradska skupština Grada Zagreba. Iz Ureda su nazočile Anka Slonjšak, pravobraniteljica i Mira Pekeč-Knežević, zamjenica pravobraniteljice.
Na početku svečanosti, zagrebački nadbiskup kardinal Josip Bozanić predvodio je euharistijsko slavlje nakon čega su se ravnateljica Kuće, Jelena Lončar i gosti obratili nazočnima.
Posebno veselje su izazvali korisnici Kuće koji su izveli tri zabavne točke – kulinarski program, scenski nastup i plesnu točku. Velike pohvale svima.

Kuća je počela s radom u listopadu 1994. godine. Kapacitet kuće je 75 korisnika na dugotrajnom smještaju i 45 korisnika na poludnevnom boravku (trenutno 20)
Djelatnost Kuće: Skrb o djeci s teškoćama u razvoju od 3. do 21. godine i usluga Poludnevnog boravka odraslim osobama s invaliditetom.
Korisnicima se osigurava:

  • zadovoljenje životnih potreba: smještaj, prehranu, održavanje osobne higijene, odijevanje i zdravstvenu skrb
  • stručnu pomoć i podršku u odgoju, rehabilitaciji, školskim i izvanškolskim aktivnostima, radno-okupacijsku i fizioterapiju.

Korisnici se u pravilu smještaju rješenjem Centra za socijalnu skrb.
Od usluga se pružaju također i:

  • rehabilitacijski i socio-pedagoški programi
  • radno-okupacijska i fizioterapija
  • senzorička integracija i snoezelenroom
  • duhovni sadržaji

Dok su organizirane aktivnosti slobodnog vremena:

  • športske aktivnosti
  • izleti, ljetovanja, zimovanja, planinarenje
  • obilježavanje važnijih datuma, blagdana i rođendana
  • društvene igre
  • posjeti športskim i kulturnim priredbama
  • uključivanje u ostale aktivnosti primjerene uzrastu i željama djece

Važno je naglasiti da korisnici trebaju ne samo zaposlenike, već i volontere, ljude dobre volje, donatore i sve one koju mogu na bilo koji način doprinijeti da korisnici odrastaju i rehabilitiraju se na najkvalitetniji mogući način i da se osjećaju uključeni u zajednicu.
Neizmjerno je bitna i uloga svih institucija, od državne do lokalne razine, a posebno osiguravanje financijskih sredstava kako bi usluge bile što kvalitetnije, bolje, pravodobne i da pokrivaju kompletne potrebe korisnika.

Prilagodba