U Osijeku održano događanje usmjereno na podizanje svijesti o potencijalu digitalizacije za visoko obrazovanje

U Osijeku održano događanje usmjereno na podizanje svijesti o potencijalu digitalizacije za visoko obrazovanje

30. studenoga 2022.Kategorije: Novosti

U Osijeku održano događanje usmjereno na podizanje svijesti o potencijalu digitalizacije za visoko obrazovanje

Dana 30. studenoga 2022. godine u Osijeku, u prostorima Pravnog fakulteta Osijek, održano je događanje usmjereno na podizanje svijesti o potencijalu digitalizacije za visoko obrazovanje. Događanje je organizirao Pravni fakultet Osijek u sklopu projekta Time to Become Digital in Law (DIGinLaw), a na istome je sudjelovala stručna suradnica pravobraniteljice Tatjana Kukec.
Naime, Agencija za mobilnost i programe EU u sklopu Erasmus+ programa Ključna aktivnost 2 – Suradnja za inovacije i razmjena dobre prakse odobrila je financiranje dvogodišnjeg projekta Time to Become Digital in Law (DIGinLaw). Projekt DIGinLaw vodi konzorcij visokoškolskih institucija svjesnih koliko snažno digitalizacija utječe na društvo, znanost i prijenos znanja.
Koordinator projekta je Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku Pravni fakultet Osijek, a partneri su The University Court of the University of Aberdeen (Ujedinjeno Kraljevstvo), Universita degli Studi di Milano (Italija) i Sveučilište u Zagrebu Sveučilišni računski centar SRCE (Hrvatska).
Trajanje projekta je od 1. travnja 2021. do 31. ožujka 2023. godine, a projektni partneri željeli su navedenim događanjem predstaviti dosadašnje rezultate Projekta te su otvorili raspravu sa dionicima iz sustava obrazovanja kao i javnim i nevladinim sektorom te potencijalnim poslodavcima o mogućnostima i potencijalu korištenja digitalne tehnologije u visokom obrazovanju, obrazovanju odraslih (cjeloživotnom obrazovanju), odnosno formalnom i neformalnom obrazovanju.
Koristeći prednosti modernih tehnologija, DIGinLaw podiže svijest o digitalnim zahtjevima u visokom obrazovanju u području prava i potiče stvaranje digitalne pismenosti i digitalnih kompetencija potrebnih na tržištu rada, što doprinosi slobodnoj migraciji visokoobrazovanih radnika te stvaranju otvorenog i uključivog društva pravnog znanja i otvorenog pristupa znanosti koja se bavi učincima digitalizacije na pravo i pravno obrazovanje.

Podijelite ovu objavu s drugima: